LimeEnergy

Σάββατο, 30 Αυγούστου 2014 02:14

Πιστοποιητικό Πυροπροστασίας

Το πιστοποιητικό πυροπροστασίας είναι απαραίτητο για κάθε επιχείρηση/εγκατάσταση προκειμένου να εκδοθεί άδεια λειτουργίας.

Εκδίδεται από τις κατά τόπους πυροσβεστικές υπηρεσίες με την προσκόμιση των απαραίτητων δικαιολογητικών από τον μηχανικό και τον ιδιοκτήτη/εκμεταλλευτή της επιχείρησης. Τα βασικά βήματα για την έκδοση του πιστοποιητικού είναι τα παρακάτω:

Βήμα 1: Επικοινωνία με τον μηχανικό για τον έλεγχο ύπαρξης η μη πιστοποιητικού

Βήμα 2: Αν δεν υπάρχει ή αν δεν ισχύει, ο μηχανικός καταθέτει νέα ή επικαιροποιημένη μελέτη στην πυροσβεστική υπηρεσία

Βήμα 3: Η πυροσβεστική υπηρεσία εγκρίνει την μελέτη

Βήμα 4: Υλοποίηση της μελέτης από τον ιδιοκτήτη/ενδιαφερόμενο

Βήμα 5: Μετά την υλοποίηση της μελέτης, υποβάλλονται όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά στην πυροσβεστική υπηρεσία και εκδίδεται το πιστοποιητικό. 

 

Βρίσκεστε εδώ: Home